П`ятниця, 29.03.2024, 17:23
Відділ освіти, молоді та спорту
Білогірської РДА
Головна РеєстраціяВхідВітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Чи готові ви до проходження ЗНО?
Всього відповідей: 59
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2013 » Червень » 27 » Колегія відділу освіти, молоді та спорту
13:45
Колегія відділу освіти, молоді та спорту

      26 червня 2013 року о 10.00 у великому залі районної державної адміністрації відбулася колегія відділу освіти, молоді та спорту під головуванням М.М. Кабанової, начальника відділу освіти, молоді та спорту. 

     У засіданні колегії вяли участь методисти РМК, керівники загальноосвітніх шкіл та завідуючі дошкільними навчальними закладами

    Оним із  найважливіших питань, яке першим роглядалося на засіданні, це -   організація оздоровлення і відпочинку школярів у Білогірському НВК, Хорошівській, Денисівській, Миклаській загальноосвітній школах. Тогунова І.П., спеціаліст відділу освіти, молоді та спорту відмітила, що пришкільні табори відповідно до календарних планів роботи. У кожному з них були розроблені правила внутрішнього трудового розпорядку. Керівниками пришкільних таборів велася необхідна документація. 
    За час перебування у пришкільних таборах діти мали змогу ходити на екскусії, прогулянки, в походи, проводилися спортивно-масові, еколого-натуралістичні, природоохоронні заходи.

        У обговоренні даного питання взяли участь директори загальноосвініх шкіл:  Дідух І.І. (Білогірський НВК), Медвідь П.М. (Хорошівська ЗОШ І - ІІІ ступенів), Дашкевич М.Я. (Микласька ЗОШ І - ІІ ступенів)


     По питанню  виконання районної програми розвитку суспільного дошкільного виховання «Дошкілля Білогірщини» на 2011-2017рр»  виступила методист РМК Лосовська Н.А. Вона зазначила, що для задоволення потреб населення району в отриманні якісної дошкільної освіти створена оптимальна мережа дошкільних закладів, яка становить 37 дошкільних закладів, які знаходяться в комунальній власності сільських і селищних рад. Системним дошкільним вихованням охоплено 888 дітей дошкільного віку від 1 до 6 років, що становить 84,4 % , що в порівнянні з минулим роком цей показник збільшився на 1,2 %
   Аналіз стану охоплення дітей дошкільною освітою свідчить про те, що простежується тенденція до підвищення попиту батьків на дошкільну освіту, а також про необхідність дошкільної освіти при переході дітей до початкового навчання.                                                                              

Постой Неля Григорівна (завідуюча Дідковецьким д\закладом), Кучер Галина Леонідівна (завідуюча Сивковецький д\закладом), Кротюк Галина Іванівна (завідуюча Окіпським д\закладом) проінформували присутніх про те, що у дошкільних закладах провідними в роботі стали питання модернізації змісту дошкільної освіти, яка розпочалася через впровадження БКДО та додаткової програми "Впевнений старт", яка націлює педагогів на особистісний розвиток дітей та робить окремий акцент на ігрову діяльність, як провідний вид для всього дошкільного дитинства. Для цього  на базі дошкільних закладів створені моделі розвивального, предметно-ігрового середовища для дітей: ігрові, "Магазин", "Аптека", "Гараж", "Лікарня" та осередки самостійної художньої діяльності, книги, природи, національності, чергових, розвиваючих ігор.


    Мазур Л.А., методист РМК, розкрила питання  про роботу адміністрацій та педколективів загальноосвітніх шкіл району щодо зміцнення моральності в учнівському середовищі та утвердження здорового способу життя Людмила Анатоліївна звернула увагу на те, що виховні концепції та програми відрізняються від попередніх прагненням спиратися на загальнолюдські цінності й цивілізовані форми життєдіяльності у всіх сферах. В усіх концепціях тією чи іншою мірою присутні ідеї гуманізації, повернення виховання в родину,  підтримка і розвиток індивідуальності, здійснення виховання в контексті культури. Формуванню позитивних моральних якостей особистості сприяють проведення у навчальних закладах різноманітних благодійних акцій: «Подаруй іграшку другу», «Милосердя», «Ветеран живе поруч», «Великодній кошик»,  «Діти, допоможіть дітям» , «Грані добра».
      Про ефективність використання ІКТ в навчально – виховному процесі та управлінській діяльності   в  загальноосвітніх навчальних закладах району проінформував присутніх  Костриба О. В., методист РМК. Він зупинився на питаннях змістовного наповнювання шкільних сайтів освітнім контентом, важливості використання  компютерних класів для проведення занять з різних предметів.                                                                             
       

           Про ефективність діяльності адміністрацій та педколективів   загальноосвітніх шкіл щодо забезпечення організованого завершення навчального року проінформувала заступник начальника відділу освіти, молоді та спорту  Соколюк Н.І. Зокрема йшлося про те, що  загальноосвітніми навчальними закладами району вживаються необхідні заходи, які спрямовані на виконання вимог Державного стандарту загальної середньої освіти. Здійснено контроль за виконанням інваріантної складової та визначенням предметної спрямованості варіативної складової змісту загальної середньої освіти, за відповідністю освітнього рівня учнів    до навчальних програм, про що свідчать відповідні накази. Питання завершення навчального року, проведення державної підсумкової атестації розглядалось на нарадах, засіданнях педагогічних рад та  методичних об’єднань.
     Державна підсумкова атестація проводилась з навчальних предметів, визначених Міністерством освіти. Розклади проведення державної підсумкової атестації. Для проведення державної підсумкової атестації у  відділі з урахуванням пропозицій шкіл своєчасно були створені державні атестаційні комісії. В школах пройшли педагогічні ради, де заслуховувалися питання щодо організації завершення навчального року.  

     Підвела підсумок колегії начальник відділу освіти, молоді та спорту М.М. Кабанова і звернула увагу на вирішенні таких питань:

-         необхідність налагодження співпраці з сільськими (селищними) радами щодо оснащення  комп’ютерною технікою та підключенням до мережі Internet;

-         введення в систему роботи класних керівників складання повноцінної психолого-педагогічної характеристики кожного учня класу;

-         посилення контролю за дотриманням  інструктивно-методичних рекомендацій стосовно оформлення сторінок класних журналів;

-         наповнення шкільних сайтів освітнім контентом.


Переглядів: 600 | Додав: bilogirya | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Червень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Архів записів
Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples
  • Copyright MyCorp © 2024
    Сайт управляється системою uCoz
    Выбрать язык / Choose language:
    Russian
    English
    French
    German
    Japanese
    Italian
    Portuguese
    Spanish
    Danish
    Chinese
    Israel
    Arabic
    Czech
    Estonian
    Belarusian
    Latvian
    Greek
    Finnish
    Serbian
    Bulgarian
    Turkish
    Получить кнопку|Get button